Schrijf je in voor de nieuwsbrief

FAQ

Hoe kan ik een bestelling plaatsen

Door te klikken op de “Plaats in mijn winkelwagen” button op de productpagina. U komt dan in de winkelwagen terecht. Hier kunt u de aantallen aangeven en vervolgens afrekenen om uw bestelling door te zetten. Het is tevens mogelijk om als “gast” af te rekenen. - Betalingen dienen vooraf voltooid te worden voordat de order in behandeling wordt genomen en dit moet binnen de actietijd zijn voldaan.

Kan ik mijn bestelling ook ergens anders laten afleveren

Het is mogelijk om vanuit uw account één ander afleveradres aan te geven per levering.

Hoe kan ik betalen

Bij Vanbeekbedden.nl kunt u snel, gemakkelijk en veilig betalen. Tijdens online betalingen wordt de verbinding tussen u en Vanbeekbedden.nl beveiligd. Met behulp van SSL worden de transactiegegevens versleuteld over internet verstuurd. Om met SSL te betalen heeft u geen speciale software nodig. U herkent een veilige SSL-verbinding aan het "slotje" in de onderste statusbalk van uw browser.

Betaalmogelijkheden

Wij bieden de onderstaande betaalmogelijkheden via MultiSafePay:

iDeal

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde betaalomgeving op internet, met de specifieke beveiligingsmethoden van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daar voor hoeft aan te melden. iDEAL werkt alleen voor klanten met een Nederlandse bankrekening.

MasterCard of VISA

Betalen met uw creditcard kan ook en wij accepteren Mastercard en VISA.

Wat is de levertijd voor mijn bestelling

De algemene levertijd is 5 werkdagen. Tenzij anders aangegeven bij de productomschrijving.

Wat zijn de verzendkosten

Wij rekenen voor onze webshops geen verzendkosten binnen Nederland.

**Bij een foutief verzendadres rekenen wij echter wel €4,- per extra zending na retour

Ik wil iets ruilen, wat moet ik doen

Bij Vanbeekbedden.nl kunt u een artikel binnen 14 dagen ruilen of retourneren. Het is wel van belang dat het product compleet en ongebruikt is en in de oorspronkelijke en onbeschadigde verpakking zit. Producten die beschadigd of gebruikt zijn komen niet voor ruiling of restitutie in aanmerking en worden naar u retour gestuurd. Voordat u een artikel retour zendt, moet u contact hebben opgenomen met onze klantenservice welke u hier kunt bereiken.

Hoe lang heb ik garantie op mijn gekochte producten

De periode van garantie en de garantievoorwaarden verschillen per product, maar indien niet anders vermeld is de garantie op onze producten 1 jaar. Na onderzoek bepalen wij of de garantie claim gerechtvaardigd is.